Tuesday, September 11, 2007

I've Been Tagged By My Abang

My Abang Djin www.adiejinreturns.blogspot.com tagged me to do this? Buak gapo dok tau.. but anyways, here goes. bagus jugak since kekeringan idea to blog....

5 benda dalam beg - beg apa? Handbag?

1. My purse
2. Handphone
3. Kunci rumah
4. Lip Gloss
5. Compact powder

5 benda dalam dompet

1. RM50 - sniff sniff
2. Maybank card
3. Identity Card - nanti polis ingat I orang Thai pulak
4. Credit cards - tak banyak pon, 2 je
5. Resit, bertan-tan resit sebab Papa kata "keep all your receipts!"

5 benda favourite dalam bilik

1. My BED lah..I LOVE my bed
2. TV and astro (wajib ah)
3. Aircond - mati ooo OOO kalau takde AC
4. Wood carving I bought from Bali - Berat wor mau angkat itu benda naik Air Asia somemore
5. DVD Playa - wuish! Time hujan, Astro kong, DVD playa sungguh berharga!

5 perkara yang ingin lakukan

1. Pi shopping with unlimited cash
2. Dive kat Raja Ampat
3. Dive with Whale Sharks and Manta Rays
4. Kawin - hahahah yes people, I do wanna get married, just need to find the guy first!
5. Drive a debt-free car!! Tiap-tiap bulan that eats up my disposable income, depreciate jugak value si Gen2 tu. Why la Budget 2008 tak include monthly deduction for car payment hehehhe - yes yes I know, bertambah jam la KL

5 perkara yang sedang dilakukan

1. Dok type benda ni lah.. how can you do 5 things at once
2. Tengok TV - or rather dengar TV
3. Charge Dopod
4. Tengah praying that my chicken pox would go away soon
5. Hoping and wishing the poxes will not leave a mark on me body!

5 people I want to tag

1. Pruplelillies
2. Eddy Purnama
3. Seademon
4. Carlos marlos
5. Sesiapa saje yang ingin mencuba and tak ada idea nak update blog... sila kan ;-)

8 comments:

EDDY PURNAMA said...

banyak nye updates bila duduk rumah...hehehehhehe

ok will do the tagging thing later....tgh sibuk facebook...heheheheheh

Anonymous said...

selamat berpuasa ;-)

mocha said...

eh buddy....

get well soon... i can see u very bored... hehe...

Anonymous said...

ini idea bagus nih...u're tagged! Time to put something in my blog since June..haw haw haw

Pink-Fins @ Blue-Fins said...

Eddy - hee hee... i was very very very free ;-)

Hey Lx - Selamat Berpuasa to you too

Mocha - Hey there buddy! I think I'm recovering... ;-)

Saintvamp - haa buat la cepat. mana link nya? gimme cepat!

Cosmic_GurL said...

Cepat2 ler get well and come to work woman! Hehehe...

mocha said...

lamanye tak update... hahaa

Sa-Yu-Ri said...

hye....hw many cats u have eh??both cats v the menggeramkan....so lawa habisss...hehehe....